TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • masa pelepasan:2024-04-28 18:03:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:180
  • Penerangan pantas:

    Tampa,Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar

Kandungan artikel

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik,TampaPembelian jambatan naik tetap, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

TampaApabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil jambatan naik

Oum HadjerJembatan memasuki papan, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.


TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah



Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Apabila menggunakan jambatan boarding hidraulik, pastikan platform stabil dan tegas, dan rantai penyesuaian mesti ditetapkan dengan tegas dengan kereta kecil. Tiada siapa dibenarkan mendaki apabila jambatan penerbangan hidraulik turun dan tiada siapa dibenarkan untuk melebihi muatan apabila jambatan penerbangan hidraulik dalam operasi.

Jembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jembatan naik tetap juga dibahagi ke jembatan naik kecil dan jembatan naik pneumatik berdasarkan lokasi dan keperluan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan, laman, dan persekitaran.

Pelanggan pertamaKehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boarding

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.


TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah



Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi,TampaRancangan jambatan naik bimbit, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip,TampaTekanan hidraulik paksi naik bimbit, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

sasaranSebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Sokongan adalah persiapan penting untuk operasi. Anda perlu memilih tanah rata. Jika asas lembut atau tidak bersamaan, perlu dipadam dengan tidur sebelum operasi.

Pengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

TampaKeuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu

KuwaitMaklumat produk lain
  • Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

    Kosan-upPengubah distribusi 10kVSifat fizikal yang baik

  • VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

    VasaPembuat lift guntingApakah standard pelaksanaan

  • VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

    VasaRampa Lantai MudahApa komponen yang termasuk dalam pesanan

  • DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

    DarmstadtJembatan pengangkutan yang tetapKaedah Pelaksanaan dan Penilaian Pelan Pelaburan Pemelihara

  • DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

    DarmstadtJembatan naik bimbitRegresi korelasi harga kategori

  • DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

    DarmstadtPembuat lif villa rumah tanggaMemanfaatkan pasaran

  • Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

    Yonan-upPengubah distribusi 400 KVAProsedur operasi

  • BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    BezierPembuat platform angkat hidraulikPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah memberi anda TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah oleh syarikat kami, perkhidmatan TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah. TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TampaJembatan pengangkutanModel pembangunan perniagaan perlu diubah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!